25 Iul 2024
Este a doua oară când merg la dr Ichim.
-Prima dată dna dr a întârziat aproape jumătate de oră, am fost prima pacientă programată -și deci nu se putea da vina pe un pacient care a decalat programarea- eram deja în recepție când a ajuns, și a mai durat aprox 15 minute până am intrat în cabinet.
- A doua oară însă, cu programare la 15.20, s-a întârziat o oră . Am intrat la consultație la ora 16.15
Cu toții știm că rar se întâmplă să intri la medic la ora stabilită, se decalează programăriile și pot înțelege asta , însă 15...20 de minute, nu o oră întreagă.
Poate dacă dna dr nu s-ar comporta ca și cum ar fi totul normal și ar adresa un "scuze pte acest decalaj" ar face situația mai puțin neplăcută.
Adică respectul ptr pacient ar trebui să fie egal cu cel pe care pacientul îl acordă medicului
Totodată, dacă se știe că au intervenit astfel de decalaje, pacienții ar trebui să fie contactați de către recepție șiisă li se comunice acest lucru.
Eu am fost înștiințată că "mai sunt 3 paciente înaintea dumneavoastră " abea în momentul în care am ajuns. M-ar fi ajutat să știu de această întârziere din timp și astfel nu m-aș fi grăbit să ajung la programare, ori aș fi ales să anulez, lucru care ar fi normal până la urmă.
Poate ar trebui că unii medici să înțeleagă că nu putem rezerva jumătate de zi doar ptr o programare la medic. Cu toții avem și alte priorități, chiar dacă, da, sănătatea este pe primul loc, însă acest aspect nu anulează respectul pe care ar trebui să-l primească și pacienții
Legat de partea medicală, nu pot emite o părere, fiind vorba doar despre un control de rutină
Menționez că am ales să vin la dna dr Ichim, conjunctural, deoarece am ajuns la clinică Medic Line, urmând -o pe dna dr de familie Frasin, care este un medic absolut minunat și deci, ar fi ajutat dacă și medicul ginecolog ar fi în același loc